Prekių grąžinimas

Pirkimo ir grąžinimo sąlygos

Turite klausimų? Rašykite info@mandarinai.lt  arba skambinkite užsakymų tel.  +370 609 97657 .

1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo - pardavimo taisyklės (toliau - Taisyklės) yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Pirkėjas informuojamas el. parduotuvės tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant el. parduotuvėje taikomos Taisyklės, galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo 14 iki 18 metų amžiaus, tik turėdami tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgaliotieji atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs ir sutikęs su šiose taisyklėse nurodytomis sąlygomis, paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą". Jei pirkėjas nesutinka su šiomis sąlygomis, jis gali atsisakyti sudaryti pirkimo-pardavimo sutartį arba kreiptis į pardavėją inf@mandarinai.lt prieš sutinkant su šiose taisyklėse nurodytomis sąlygomis.
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma el. parduotuvėje

2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes el. parduotuvėje Pirkėjas gali:
2.1.1. užsiregistruodamas šioje el. parduotuvėje - įvesdamas registracijoje prašomus duomenis;
2.1.2. nesiregistruodamas šioje el. parduotuvėje.
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais, atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti prekių užsakymo tinkamam įvykdymui būtinus Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir el. pašto adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo el. parduotuvėje, Pardavėjo veiklos analizės ir tiesioginės rinkodaros tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo Pardavėjo el. parduotuvėje tikslu, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu ir telefono numeriu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas el. parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.

3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje šių Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo - pardavimo sutarties su el. parduotuve, pranešdamas Pardavėjui apie tai raštu (el. paštu, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus.
3.3. Taisyklių 3.2. punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat ji nebuvo naudojama.
3.4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti sutartą kainą.
3.5. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
3.6. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai" nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
3.7. Pirkėjas, naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu jei nepasirinkta kitaip.

5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai
5.1. El. parduotuvėje Pirkėjas gali pirkti visą parą, 7 dienas per savaitę.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą", o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina - išsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Prekių kainos el. parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais

5.4 Prekės aprašyme ar pirkimo metu nurodomas prekės pristatymo terminas yra preliminarus. T.y. nurodomas terminas gali būti trumpesnis ar ilgesnis tačiau bet kokiu ateju jis negali įtakoti esminių prekės pirkimo- pardavimo sąlygų ir negali būti pagrindu nutraukti pirkimo- pardavimo sutartį arba laikyti ją pažeista.


Prekių pristatymo- grąžinimo tarifai (taikomi priklausomai nuo pasirinktos prekės, svorio ar gabaritų):

Pristatymas registruota Lietuvos pašto siunta (atsiskaitymas internetu) 2,17 €
Pristatymas registruota Lietuvos pašto siunta (atsiskaitymas grynaisiais pašte) 5,00 €
Pristatymas į namus kurjeriu (atsiskaitymas internetu) 3,01 € - 5,99 €
Pristatymas į namus kurjeriu (atsiskaitymas kurjeriui gavus prekę) 4,52 €
OMNIVA Paštomatai 3,01 €
Nemokamas atsiėmimas Kauno biure (taikoma tam tikroms prekėms)
Pristatymas tą pačią dieną per autobusų stotis (yra papildomos sąlygos) 8,50 €

6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.2. Jei pekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris, pašto ar kita siuntų tarnyba).
6.4. Užsakytos prekės paprastai pristatomos per 1-8 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo.
6.4.1. Jeigu užsakymas išsiųstas darbo dieną iki 12 val. pasirinkus kurjerinę ar paštomatų paslaugas ir jeigu prekės yra sandėlyje, prekės pristatomos kitą darbo dieną.
6.4.2. Jeigu prekių nėra sandėlyje, pristatymas gali užtrukti ilgiau nei numayta (pirkėjas informuojamas)
6.4.3. Atskirais atvejais, prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau, apie tai informavus Pirkėją per 2 d.d. nuo užsakymo.
6.5.1. Tam tikroms prekėms Lietuvoje prekių pristatymas gali būti nemokamas ( jei nurodoma prekės parašyme)
6.5.2. Nenumatytais atvejais prekių pristatymo kaina arba sąlygos gali keistis  (Galimas atvejis kuomet kuomet perkamos kelios skirtingos prekės kurių skirtingos pristatymo sąlygos ar teminai - tokiu atveju pirkėjas informuojamas apie susiklosčiusią situaciją atskira tvarka)
6.5.3 Pirkėjui užsakius keletą skirtingų prekių galimas atvejis kad jos bus pristatomos skirtingu metu atskirose pakuotėse. (Pirkėjas informuojamas iš anksto)
6.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6.7. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
6.8. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo prieš pasirašant už priimamą siuntą,  pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant pašto ar siuntų tarnybos darbuotojui. Pasirašius už siuntos priėmimą ir neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais ir skaitoma kad pristatyta siunta pažeidimų neturėjo.

7. Prekių kokybės, garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės duomenys bendrai nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
7.3. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.
7.4. Pardavėjui tam tikroms prekių rūšims nesuteikus kokybės garantijos, galioja garantija, numatyta atitinkamų teisės aktų.

8. Prekių grąžinimas ir keitimas.
8.1. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika)  dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu info@mandarinai.lt, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
8.2. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
8.2.1. grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
8.2.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
8.2.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.)
8.2.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
8.2.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
8.3. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.2. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
8.4. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekę, Pardavėjas įsipareigoja priimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
8.5. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama už prekes sumokėta pinigų suma.

9. Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikome Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.5. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.

Papildomos svarbios prekių grąžinimo taisyklės bei įstatymo ištraukos :

  • Prekių grąžinimas galimas tik prieš tai suderinus grąžinimo sąlygas el. paštu: info@mandarinai.lt
  • Prekės gali būti grąžintos tik į tą vietą iš kurios jos buvo atsiųstos jei nesutarta kitaip.
  • Svarbu: jei prekės yra grąžinamos ne dėl gamyklinio broko o dėl pirkėjo pageidavimo pvz.: netikusios spalvos, apsigalvojimo, netikusių matmenų, lūkesčių neatitikimo ar dėl informacijos trūkumo prekės aprašyme kuomet pirkėjas galėjo kreiptis į pardavėją prieš perkant prekę kad papildomą informaciją gautų, tačiau to nepadarė- pirkėjas yra atsakingas už prekės grąžinimą arba padengia prekės grąžinimo išlaidas. Prekės grąžinimo išlaidos yra prilyginamos prekių pristatymo kainai kuri buvo mokėta perkant prekę.
  • Civilinio kodekso 6.362 straipsnis nustato:

    „6.362 straipsnis. Daiktų keitimas ir grąžinimas
    1. Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto daiktų perdavimo jam, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, pirkėjas su pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.
    2. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai pirkėjas turi teisę per šio straipsnio 1 dalyje nustatytą terminą grąžinti daiktus pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.
    3. Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo.
    4. Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarka, taip pat nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatyti Mažmeninės prekybos taisyklėse."

    Nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas

    Mažmeninės prekybos taisyklėse nustatyta, kad augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiami ir negrąžinami.

    Naudotos prekės, įsigytos specializuotose (tik naudotoms prekėms skirtose) parduotuvėse, turgavietėse ir savivaldybės tarybos ar jos įgaliotos savivaldybės administracijos direktoriaus nustatytose viešosiose vietose arba pagal nuotolines sutartis, taip pat sveriamos ir matuojamos prekės, kurios vartotojo pageidavimu buvo specialiai paruoštos, atpjautos, supjaustytos ir panašiai, gali būti keičiamos ar grąžinamos tik pardavėjui sutikus.

    Vartotojo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:
    - tabaką ir tabako gaminius;
    - parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus;
    - fotografijos ir kinematografijos prekes;
    - spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius;
    - audinius;
    - kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
    - megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius;
    - kūdikių drabužėlius;
    - pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius;
    - siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius;
    - liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius;
    - perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją;
    - mašinas ir mechaninius įrenginius;
    - elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus;
    - antžeminio transporto priemones;
    - laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius;
    - optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus;
    - laikrodžius;
    - muzikos instrumentus;
    - ginklus ir šaudmenis;
    - baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus;
    - žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis;
    - meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus.

10. Pirkimo sutarties nutraukimas

10.1 Pirkimo-pardavimo sutartis gali būti nutraukta nenaudotiems daiktams per 14d.

10.2 Pirkimo-pardavimo sutartis gali būti nutraukta prekėms turinčioms gamyklinius defektus, broką ar kitus esminius trūkumus.

Ištrauka iš Lietuvos Respublikos civilinio kodekso  6 straipsnio. 6.363 straipsnio pakeitimas.
Straipsnio redakcija įsigalioja nuo: 2017-11-01
Pakeisti 6.363 straipsnio 8 dalį ir ją išdėstyti taip:
„8. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis..."

10.3 Tinkamai informavus pardavėją ir gavus patvirtinimą, pirkimo-pardavimo sutartis (užsakymas) gali būti nutraukta pirkėjo iniciatyva  ir tada, kuomet  prekės dar nėra pristatytos pirkėjui. Tokiu atveju pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai už prekes. Siuntimo išlaidos tokiu atveju negrąžinamos

 

11. Rinkodara ir informacija.
11.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias akcijas.
11.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų sąlygas, taip pat jas panaikinti.
11.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
11.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai" nurodytais telefonais ir el. pašto adresais.
11.5. Pardavėjas neatsako jei Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.

Rašyk
Skambink